iAd – motivul pentru care abia acum exista multitasking pe iPhone?

Dupa cum probabil ati citit in textul anterior dedicat iPhone OS 4, am asteptat sa vad keynoteul pentru a-mi putea forma o parere vis-a-vis de unele features din aceasta versiune.

Acum l-am vazut si-l puteti vedea si voi mai jos. Tot ceea ce pot sa spun este WOW! Si nu ma refer la multitasking, folders sau mail unified inbox. Astea sunt neimportante. Ma refer la iAd.

iAd este tot ceea ce si-ar dori o companie din zona advertisingului. Doar pentru iAd, Steve Jobs si Apple Inc au facut iPhone-ul. Castigurile din vanzarea propriu-zisa a iPhone-ului sau a contentului din iTunes vor fi un mizilic pe langa ceea ce se poate scoate din iAd. Exista un alt produs pe lumea asta care livreaza reclame si pe care oamenii sa-l doreasca atat de mult incat sa-l cumpere pentru a vedea acele reclame ca apoi sa cumpere produsul astfel promovat?

The average user spends over 30 minutes using apps on their phone. If we said we wanted to put an ad up every 3 minutes, that’d be 10 ads per device per day ‚ about the same as a TV show. We’re going to soon have 100m devices. That’s a billion ad opportunities per day!

Cumpar un TV ca sa ma uit la programe. Nu vreau reclame de la TV, schimb canalul atunci cand incep reclamele. Ascult radio pentru muzica atunci cand sunt in masina iar cand incep reclamele apas butonul de Play al CD-playerului. Pe siteuri, de cele mai multe ori, ne enerveaza reclamele sunt facute prost sau sunt livrate intr-o cantitate imensa si intr-un mod invaziv. Acum vreau sa vad reclame, vreau sa cumpar ceea ce reclamele imi vand. Nu voi schimba canalul, nu voi inchide dispozitivul.

Dupa cum veti vedea in demo, reclamele furnizate prin iAd sunt adevarate aplicatii. Foarte frumos executate, interactive si targetate cum nu se poate mai bine.

Nu sunt programator, nu stiu daca multitasking-ul sau mai bine zis forma de multitasking prezenta in iPhone OS 4 ar fi putut fi implementata inca de la prima versiune a iPhone-ului. Vazand demo-ul iAd, livrarea Ad-urilor in modul acesta, felul in care poti interactiona cu reclama nu cred ca ar fi fost posibil fara multitasking si daca initial am considerat ca introducerea multitasking-ului s-a facut la presiunea userilor, acum cred ca iAd-ul e motivul.

iAd de la minutul 40

Articole relaţionate

Leave a Reply

More in Diverse (15 of 35 articles)