Adidas a anulat un buget de 10 milioane $ alocat promovării prin iAd

Când a fost lansat iOS 4, singurul lucru care m-a impresionat cu adevărat a fost iAd. Înţeleg foarte bine că reclama e sufletul comerţului iar actualele forme de advertising în cazul aplicaţiilor de pe iPhone şi iPad sunt jalnice. Uneori am impresia că sunt pe siteuri româneşti şi nu în aplicaţii.

În crearea şi livrarea acestor reclame, Apple doreşte să deţină controlul într-o proporţie foarte mare iar acest lucru îi nemulţumeşte pe unii. Eu tind să cred că unii n-au înţeles foarte bine cum funcţionează chestia asta, ce anume trebuie să facă şi cum sau pur şi simplu stau foarte prost la capitolul creativitate. Dacă Nissan este foarte mulţumită de rezultatele campaniei, au o rata de click de 5 ori mai mare decât în online, altora Apple le-a respins ad-urile în repetate rânduri.

După ce Chanel a renunţat la iAd, azi Adidas a anunţat că va anula bugetul de 10 milioane de dolari repartizat promovării prin iAd. Adidas renunţă dupa ce ad-urile lor au fost respinse de Apple de 3 ori până acum. Din păcate nu se ştie în acest moment motivul exact al respingerii reclamelor, putem doar să facem supoziţii însă consider că e o pierdere de timp.

Adidas supposedly pulled its $10+ million ad campaign from the iAd program because Apple CEO Steve Jobs was being too much of a control freak. According to one industry exec, Adidas decided to cancel its iAds after Apple rejected its creative concept for the third time.

Cred că se repetă faza de la începutul AppStore-ului când mulţi dezvoltatori de aplicaţii pentru iPhone erau nemulţumiţi de condiţiile impuse de Apple Inc în vederea acceptării aplicaţiilor lor. Cu siguranţă că şi acum sunt dar deja oamenii au înţeles cum stă treaba şi unii dezvoltatori reuşesc să facă aplicaţii extraordinare dar şi ceva bani :)

Articole relaţionate

Leave a Reply

More in News (13 of 48 articles)